OVB Journal

Klientský servis

Neustále pracujeme na zlepšování servisu a klientské spokojenosti. I proto u nás již v roce 2019 vzniklo oddělení Klientského servisu, které sdružilo aktivity několika týmů. Jeho agendu můžeme pomyslně rozdělit do tří hlavních okruhů – Call centrum, Reklamace provizí a Klientské reklamace.

Naši poradci
BD Jaromír Linhart: Když člověk chce, dosáhne velkých věcí

Jak vypadá pracovní den oblastního ředitele Jaromíra Linharta, jsme se vydali zjistit do Jihlavy, kde má jednu ze svých kanceláří. „Naše struktura
má kanceláře ve čtyřech městech, takže se snažím být každý den jinde podle toho, jak je potřeba,“ přibližuje svůj den Jaromír Linhart.

Naši poradci
BD Luděk Dvořák: Vše je otázkou priorit

Vydali jsme se do Jihlavy, abychom zde navštívili oblastního ředitele Luďka Dvořáka. „Dokud nemám na každý den plný diář, nejsem sám se sebou spokojený,“ říká o svém přístupu k podnikání.

Naši poradci
BD Vlasta Draxalová: Důležitá je zodpovědnost a disciplína

Oblastní ředitelku Vlastu Draxalovou jsme navštívili v Karlových Varech, abychom zmapovali jeden její pracovní den. „Nemám ráda monotónnost,
právě svoboda organizace času mi v OVB vyhovuje,“ vysvětluje Vlasta Draxalová, proč nemá všechny pracovní dny stejné nebo podobné. „Nikdy
ale nemám prázdný diář,“ říká.

Naši poradci
LD Jan Radovský: Potřebuji všechno neustále zlepšovat

Není nic staršího než včerejší úspěch. To je jen jedno z hesel, kterými se při své práci řídí nový LD Jan Radovský. Neustále hledá inovace a způsob, jak být ještě lepší. „Bylo by velkou chybou zavírat oči před tím, jak rychle se dnes svět vyvíjí,“ říká LD Jan Radovský. Pochází z jižních Čech. Do OVB vstoupil v Praze, kde studoval vysokou školu. Jeho dlouhodobým cílem je mimo jiné kultivovat trh finančního poradenství. Mezi jeho zájmy patří sport, hlavně tenis, a zajímá se rovněž o investice a technologie.

Naši poradci
RD Martin Otto: Podnikání je pro mě životním stylem

Ve třetím ročníku vysoké školy začal Martin Otto podnikat s OVB. A protože, jak sám říká, je spíše introvert, chvíli mu trvalo, než se rozkoukal. A zpočátku nebyl ani dobrým obchodníkem. Dnes je z něj regionální ředitel a míří na pozici LD. „Čeká nás spousta mravenčí práce,“ říká Martin Otto.

Petr Budinský: Bez průběžného vzdělávání není práce finančních poradců možná

Petr Budinský z Vysoké školy finanční a správní hovoří nejen o spolupráci s OVB

Naši poradci
RD Miroslav Bartuška: Důležité je stanovovat si cíle

V OVB začínal před 11 lety, když byl v prvním ročníku vysoké školy. Dnes je z něj regionální ředitel. „V této práci jsem našel přesně to, co jsem očekával,“ říká Miroslav Bartuška, jenž za základní předpoklad úspěchu považuje vytrvalost.

Ohlédnutí za rokem 2020. Digitalizace pokračuje

Digitalizace je naší strategickou prioritou, a to nejen pro letošní rok. Digitalizaci však nemůžeme vnímat jen jako převod papírových procesů a dokumentů do elektronické podoby, vnímáme ji jako rozsáhlou změnu přístupu a myšlení celé firmy, která přesahuje oblast IT. Co se na jejím poli událo v OVB v roce 2020?

Naši finanční poradci

U OVB nepracují prodejci, ale hlavně odborníci na čísla, jasná řešení, se kterými se snadno spřátelíte. Máme pochopení pro vaše starosti, odpovíme na vaše otázky a vždy doporučujeme řešení na míru. V tom jsme nejlepší. Proč? Naši poradci svou práci dělají srdcem a na plno. Mix odborných znalostí v kombinaci s lidskou empatií zkrátka funguje.

více informací