OVB

| OVB Allfinanz, a.s.

Kalkulátor bonity napříč bankami jako nový pomocník pro poradce OVB

O schválení hypotečních úvěrů rozhoduje několik zásadních parametrů. Jedním z těch nejdůležitějších je bonita. Pohledem bank jde o schopnost klienta dostát svým úvěrovým závazkům, tedy pravidelně splácet.

| OVB Allfinanz, a.s.

Klientský servis

Neustále pracujeme na zlepšování servisu a klientské spokojenosti. I proto u nás již v roce 2019 vzniklo oddělení Klientského servisu, které sdružilo aktivity několika týmů. Jeho agendu můžeme pomyslně rozdělit do tří hlavních okruhů – Call centrum, Reklamace provizí a Klientské reklamace.

| OVB Allfinanz, a.s.

Ohlédnutí za rokem 2020. Digitalizace pokračuje

Digitalizace je naší strategickou prioritou, a to nejen pro letošní rok. Digitalizaci však nemůžeme vnímat jen jako převod papírových procesů a dokumentů do elektronické podoby, vnímáme ji jako rozsáhlou změnu přístupu a myšlení celé firmy, která přesahuje oblast IT. Co se na jejím poli událo v OVB v roce 2020?

| OVB Allfinanz, a.s.

Oddělení zadávání smluv funguje jako celek

Veškeré produkční klientské dokumenty doručené na centrálu OVB putují přes Podatelnu právě na Oddělení zadávání smluv. Jaké postupy a procesy jsou se zpracováním klientské dokumentace spojené a jaké činnosti vlastně práce na tomto oddělení backoffice obnáší?

| OVB Allfinanz, a.s.

Změna: Oddělení ADS se změnilo na tým podpory prodeje a vzdělávání

Vážení spolupracovníci, s dalším číslem OVB Journalu mi dovolte roční bilancování aktivit týmů, které mají co do činění s podporou vás spolupracovníků.

| OVB Allfinanz, a.s.

Grafický design OVB: nové barvy, nové tvary, nová OVB

OVB přešla na nový korporátní grafický design, který Vám na následující stránce představíme. S prvním představením jsme se mohli setkat na jarní výroční konferenci OVB – FKT 2018.

| OVB Allfinanz, a.s.

Historie Holdingu a OVB Česká republika

Společnost založil v roce 1970 bývalý regionální manažer zámořských investic Otto Witschier se dvěma společníky, Bertem Schwartzem a Brunem Tönnesem.

| OVB Allfinanz, a.s.

Představuje se „provizní" oddělení

Oddělení zpracování provizí, reklamací a statistik vzniklo ve své současné podobě v roce 2011. Jak již z jeho názvu vyplývá, tvoří tyto tři oblasti hlavní náplň činnosti, nejsou však zdaleka jediné.

| OVB Allfinanz, a.s.

ADS: Bouráme zažité bariéry na centrále OVB

Rok se s rokem sešel a máme tady nový OVB Journal pro rok 2018, v tom minulém se vám „nové“ ADS, ale dnes již raději říkejme oddělení podpory prodeje a vzdělávání, které se rozšířilo také o personální oddělení pro spolupracovníky, nejen představilo osobně, ale také v krátkém sledu nastínilo své představy a vize.

Naši finanční poradci

U OVB nepracují prodejci, ale hlavně odborníci na čísla, jasná řešení, se kterými se snadno spřátelíte. Máme pochopení pro vaše starosti, odpovíme na vaše otázky a vždy doporučujeme řešení na míru. V tom jsme nejlepší. Proč? Naši poradci svou práci dělají srdcem a na plno. Mix odborných znalostí v kombinaci s lidskou empatií zkrátka funguje.

více informací