Nejprve se báli, že přijde „pojišťovačka“, dnes jim řeší poradkyně nejen rodinné, ale i firemní finance a každý měsíc si volají

|

„Moc jsem nevěděla, co od schůzky mám čekat. Troufnu si říct, že jsem se tak trochu bála, že přijde taková ta poradkyně „pojišťovačka“, která se nám bude hned snažit vnutit nějakou smlouvu k podpisu. V tom jsem se ale úplně zmýlila. Hana byla úžasná. Na první schůzce s sebou neměla žádné smlouvy. Nejdříve nám vysvětlila systém své práce a jen se nás ptala, co v životě chceme dělat. Na cíle, ke kterým jsou třeba peníze,“ vzpomíná Eva na první setkání s poradkyní společnosti OVB Allfinanz.

Po tomto nečekaně příjemném setkání následoval další krok. Hana zpracovala všechny požadavky od Chlupáčkových a přednesla jim řešení. Jednalo se o stavební spoření pro syna a životní pojištění, díky kterému bude syn kryt proti závažným úrazům a nemocem. Přesně to v tuto chvíli rodina požadovala, protože oba rodiče už měli své příjmy proti nenadálým událostem kryté.

Po úspěšném zahájení spolupráce se na druhé schůzce paní Eva zmínila, že by v rámci svého květinářství o dvou třech zaměstnancích byla ráda, kdyby měli její pracovníci takzvanou „pojistku na blbost“, protože pracují s drahými stroji. „Měla jsem zkušenost z předchozího zaměstnání. Ještě než jsem začala podnikat, tak jsem svému zaměstnavateli způsobila škodu rozbitím stroje a moje pojištění odpovědnosti vše jednoduše vyřešilo. Chtěla jsem, aby to měly i ženy u mě ve firmě. Vím totiž, jak je nepříjemné takové peníze z lidí dostávat, obzvláště, když jsme v podstatě rodina,“ vysvětluje Eva Chlupáčková svůj záměr pojistit své zaměstnance.

Hana Hanáková si se vším hravě poradila, zaměstnankyním pomohla uzavřít vhodné pojištění odpovědnosti za škodu, a navíc navrhla Evě program snížení daní skrze placení penzijního připojištění a životního pojištění pro její zaměstnance. Díky tomu firmě ušetří nemalé finanční prostředky. Dnes tak mají pracovnice v květinářství ještě firemní benefit v podobě příspěvku na již dříve sjednané smlouvy penzijního připojištění a životní pojištění, a jsou za to rády. Tyto smlouvy se neměnily, jen upravily dodatkem.

Dnes jsou spolu Hana s Evou v podstatě v neustálém kontaktu. Hana využívá květiny z firmy „Květiny Chlupáčková“ pro firemní akce a pro své klienty a Eva má ve služby Hany naprostou důvěru. Finanční poradkyně jí už stihla zrevidovat uzavřené smlouvy, pomohla se zajištěním odškodného pro syna po úrazu, a navíc jí zprostředkovala podnikatelský úvěr na nový stroj na vázání květin za sto tisíc korun. Dalo by se říci, že se z nich staly v podstatě přítelkyně, které si minimálně jednou za měsíc zavolají a zjistí, co je nového. Přesně tak se má starat finanční poradce o své klienty.