Grafický design OVB: nové barvy, nové tvary, nová OVB

OVB přešla na nový korporátní grafický design, který Vám na následující stránce představíme. S prvním představením jsme se mohli setkat na jarní výroční konferenci OVB – FKT 2018.

Grafický design OVB: nové barvy, nové tvary, nová OVB

Zde změnu avizoval CEO Holdingu, pan Mario Freis a hlavní komponenty nového korporátního designu představil Jürgen Kotulla zodpovědný za marketing celého holdingu. Následovala postupná implementace změn v jednotlivých zemích. Česká republika přišla na řadu na přelomu roku. Co si pod novým korporátním designem představit, z čeho vychází?

Celá OVB nyní zaznamenává přelom. Pokud bylo celá léta prioritou získávat majetek a postavení, nyní dorůstají generace, zejména Y a Z, u nichž v popředí stojí zkušenosti a prožitek. Chtějí trávit svůj čas s přáteli a s rodinou, získávat pozitivní zkušenosti, cestovat, rozhodovat se flexibilně a spontánně. Proto je pro ně výhodné spořit. Ale nejedná se již jen o klasické rozšiřování majetku. Budoucí generace chce žít bezstarostně, hodně toho prožít, chovat se svobodně a brát věci s nadhledem. Pocit štěstí je jednou z klíčových oblastí jejich života. S tím korespondují i barvy, tvary a způsob komunikace v novém korporátním designu. Tedy živé, veselé barvy, autentické obrázky „ze života“, na kterých cílové skupiny nacházejí sebe a své záležitosti. Stručně řečeno: design, který potěší a prezentuje poradenství, jehož cílem je přinést klientům pocit štěstí.

Grafický design je zjednodušeně řečeno soubor nejen grafických prvků, ale i celého způsobu komunikace, tedy její tonality a obsahu, pomocí kterého s našimi klienty komunikujeme.

Co jsou hlavní prvky nového korporátního designu?

Klíčovým prvkem je samozřejmě logo, které má ostřejší tvar a nově se s ním pracuje v pěti různých tmavě modrých perspektivách, které zosobňují různé úhly pohledu, které jsou třeba při práci s klientem. Navíc pod logem zmizela linka a slovo Allfinanz, s cílem logo zjednodušit a vyhnout se otázkám, co je myšleno slovem Allfinanz, což se ukazovalo jako problematické zejména v německy nemluvících zemích. V žádném případě to ale neznamená, že se vzdáváme Allfinanz konceptu. Jen je prezentován souslovím „komplexní finanční poradenství“ které je stále jednou z nosných myšlenek finančního poradenství poskytovaných OVB ve všech patnácti zemích.

Silnými a novými prvky nového korporátního designu jsou barvy. Světle modrá, světle zelená, malinová, fialová, tyrkysová „ocean“, slunečná žlutá a samozřejmě tmavě modrá. S těmito barvami se můžete nově potkávat nejen na pracovních materiálech, ale i na reklamních předmětech či novém webu OVB a dle reakcí finančních poradců OVB byly trefou do černého.

Jak nový korporátní design OVB vznikl? Na tom, jaké barvy, tvary a vyobrazení lidí správně zvolit, začal OVB Holding pracovat již na podzim 2017, kdy v rámci kvalitativního výzkumu hovořil v ulicích se zástupci generací Y a Z. Právě oni, potenciální klienti, určovali, které barvy a tvary působí pozitivním, svěžím dojmem a jaké by sami chtěli vídat v asociacích ke klíčovým slovům popisujícím způsob práce finančních poradců OVB.

Na základě právě těchto hodnot se OVB chce prezentovat a díky svému novému grafickému designu dává najevo, že je přívětivá i pro mladé klienty a potenciální spolupracovníky, kteří tak mohou vnímat jasný směr kupředu do budoucnosti, společnost, ve které se můžou sami realizovat a kde je práce bude bavit.

Zajímavým způsobem vznikala i fotografická banka, která je unikátní pro celou OVB. Na její tvorbě se podílela agentura, která se specializuje na mediální psychologii a určovala, jakým způsobem, pod jakým úhlem záběru mají fotky vznikat, jak mají být lidé vyobrazeni, v jakých situacích, pro jaké produkty a služby. Není bez zajímavosti, že na fotkách jsou právě někteří respondenti z kvalitativního výzkumu, kteří nám dávali informace k návrhům jednotlivých grafických prvků.

 V kombinaci s novým designem jde ruku v ruce i nová komunikační strategie OVB podporující naplnění naší strategie: Když se lidí zeptáte, kdo je jejich partnerem ve všech finančních otázkách, odpověď zní: OVB

Klíčovými komunikačními hesly jsou:

  • „Jsme přátelští průvodci našich klientů
    Důvěra – transparentní komunikace
  • „Mluvíme s klienty jako rovnoprávní partneři
    Klienti vědí, co nabízíme.  Klienty respektujeme a vážíme si jich.
  • „Jsme moderní a jdeme s dobou
    Známe svět našich klientů a víme, co potřebují.
  • „V tom, co děláme, jsme profesionálové.“
    Zkušenost, kompetentnost – peníze klientů jsou s námi v bezpečí.

Cílem nového korporátního designu je, aby všechny země v rámci holdingu vypadaly jednotně a byly jasně přiřaditelné k naší značce OVB. Proto jsou všechny země a jednotliví poradci povinni korporátní design OVB dodržovat

Zpět   Sdílet na Facebooku 

Tento web používá cookies

Tento web používá cookies ke zlepšení uživatelského komfortu. Některé cookies soubory na tomto webu jsou nezbytné a bez nich nebude web fungovat podle očekávání. Tyto cookie soubory se nastavují při odesílání formuláře, přihlašování nebo při interakci s webem tím, že uděláte něco, co je víc než jen kliknutí na jednoduché odkazy. Používáním naší webové stránky souhlasíte se všemi cookies v souladu s našimi zásadami cookies. číst více

Cookies byly zakázány a všechny doposud vytvořené cookies soubory byly smazány.