OVB Journal

Přehled > Zpravodajství

Zpravodajství

OVB v Plzni slavila nejen tisící transplantací kostní dřeně, ale také obdarovávala

Zpravodajství - Jaroslava Matoušková - (16. 09. 2008)
První transplantace ve Fakultní nemocnici Plzeň neproběhla tak dávno, jak by se mohlo zdát. A přece v těchto dnech nemocnice oslavila zvláštní výročí – již 1 000 úspěšně provedených zákroků. Již tisíc zachráněných lidských životů. A to je důvod k oslavě. A když se k tomu ještě přidá oznámení spolupráce mezi Nadací pro transplantaci kostní dřeně (která stojí za úspěchy FN Plzeň) a společností OVB Allfinanz, a.s., a daru ve výší 100 tisíc korun, společenské setkání je na světě. Konalo se v hotelu U Pramenů, který patří nadaci a je jen co by kamenem dohodil od nemocnice. Hostiteli byl primář MUDr. Vladimír Koza, členka představenstva společnosti OVB Allfinanz, a.s., paní Vladimíra Martincová a Ing. Miroslav Šafr, zemský ředitel pro OVB Plzeň.
Detail článku

Refinancování hypotéky: Co přinese klientovi?

Zpravodajství - Petr Zámečník - (12. 09. 2008)
Klienti odcházejí od původní banky nejčastěji za nižší úrokovou sazbou. Důvodů, proč změnit hypoteční banku, je ale mnohem více. Co může klient změnou banky získat? A za jakých kolností lze doporučit změny v úvěru? Odhady počtu a objemu hypoték k refinancování se liší. Optimistické uvádějí až 80 tisíc hypoték v objemu až 140 mld. Kč, střízlivější hovoří o 56 mld. Kč.
Detail článku

Test finančních poradců

Zpravodajství - Jan Hamr - (05. 09. 2008)
OVB v testu finančních poradců v srpnovém čísle časopisu FP Finanční poradce ohodnoceno známkou 1
Detail článku

Profesionální péče o klienta

Zpravodajství - Pavel Horák - (04. 09. 2008)
Poskytujeme profesionální finanční služby, které umožňují zvýšení životní úrovně širokému spektru lidí. Naším posláním je tedy plnit lidem jejich cíle a přání, přinášet jim optimální řešení na základě detailní analýzy jejich potřeb. Snad každý finanční poradce si klade otázky, jak opravdu profesionálně pečovat o své klienty a jak s nimi budovat dlouhodobé a kvalitní vztahy.
Detail článku

Cross-selling – pojem známý i neznámý

Zpravodajství - Ing. Zdeněk Pazdera - (02. 09. 2008)
Cross-selling je ve své podstatě prodej doplňkového zboží nebo služeb již existujícímu zákazníkovi. Jeho cílem je upevnit vztah mezi prodejcem a klientem a zabránit tomu, aby klient přešel ke konkurenci.
Detail článku

Základní informace
Finanční poradenství

kalendář

duben

4

FKT OVB Allfinanz

září

19

Manažerská „D“ konference

Aktuální témata