OVB Journal

Přehled > Zpravodajství

Zpravodajství

Máme dobrý vítr a správný směr

Zpravodajství - Zdeněk Soudný, Jaroslava Matoušková - (26. 04. 2010)
OVB Allfinanz má za sebou přelomové období roku 2009. Kompletně se vyměnilo vedení společnosti, odešli někteří spolupracovníci. Na nedávnou minulost i budoucnost se ptáme člena představenstva Detlefa Müllera a ředitele vnitřní správy Romana Daneše. Oba shodně říkají, že všichni v OVB spojili své síly a vydali se na cestu k úspěchu.
Detail článku

Nový CRM systém myOVB v centru pozornosti

Zpravodajství - CIO OVB Holding AG Axel Weeber, PR Manager OVB Holding AG Katja Meenen - (22. 04. 2010)
V České republice byl jako v první zemi společnosti OVB uveden do provozu nový systém řízení vztahů se zákazníky a účtování provizí myOVB. Finančním poradcům přináší myOVB vysoce flexibilní a moderní IT podporu a efektivnější postupy. Systém významně podporuje přístup k centrálním informacím a proaktivní řešení potřeb klientů.
Detail článku

Cross-selling známý i neznámý

Zpravodajství - Jan Matoušek - (22. 04. 2010)
Cross-selling neboli křížový prodej je jedním z nástrojů dobrého prodejce a finančního poradce. Ačkoli se s tímto termínem setkáme nejspíše na produktovém školení, není tak nový, jak by se zdálo. Připomínáme a dáváme informace do souvislostí.
Detail článku

Segmentace pro efektivní komunikaci

Zpravodajství - Jan Matoušek, marketingový analytik, specializace datamining a průzkum trhu - (22. 04. 2010)
Již po mnoho let je segmentace jednou z nejúčinnějších technik pro řízení komunikace se zákazníky. Umožňuje společnostem doručit vhodná sdělení a relevantní produkty těm správným zákazníkům. Nahlédněme nyní pod pokličku analytickým týmům, jak se taková segmentace vlastně dělá.
Detail článku

Naučme se znát svého zákazníka díky CRM

Zpravodajství - Martina Suchá, Marketing & Media - (22. 04. 2010)
Budování vztahů vyžaduje čas a úsilí. Vytvoření dlouhodobého vztahu, ve kterém nechybí touha ani vášeň, není bez překážek. A marketéři toto všechno vědí mnohem lépe než kdokoli jiný. Jejich hlavní úsilí spočívá v hledání nových způsobů, které jim pomohou lépe porozumět zákazníkům. Porozumění a dokonalá znalost spotřebitelů je totiž základním klíčem k upevnění loajality a oddanosti značce.
Detail článku

Základní informace
Finanční poradenství

kalendář

duben

4

FKT OVB Allfinanz

září

19

Manažerská „D“ konference

Aktuální témata