OVB Journal

Přehled > Zpravodajství

Zpravodajství

OVB se představuje v novém světle

Zpravodajství - Richard Beneš, ředitel marketingu a produktového managementu - (11. 04. 2014)
Společnost OVB Allfinanz je v oblasti finančního trhu nesporným lídrem trhu s pevnou pozicí. A právě skutečný lídr by měl rovněž nastavovat laťku v přístupu k zákazníkům i vlastním spolupracovníkům. Na tyto požadavky reaguje aktuální změna komunikační strategie, se kterou značka OVB přichází.
Detail článku

Dobré jméno OVB budujeme společně

Zpravodajství - Richard Beneš, ředitel marketingu a produktového managementu - (09. 04. 2014)
Public Relations nebo zkráceně jen PR využívá dle výzkumu agentury Focus Agency téměř 65 % společností v ČR. Ze společností, které ho nevyužívají vůbec, to 23 % plánuje změnit. Jedná se tak o významnou položku marketingové komunikace téměř každé společnosti. Centrála OVB se PR věnovala vždy, nový management však na něj klade ještě větší důraz.
Detail článku

Editorial Ing. Miroslav Řezník

Zpravodajství - editorial Ing. Miroslav Řezník - (07. 04. 2014)
Vážení vedoucí pracovníci, vážení spolupracovníci, s oblibou říkám, že jediným naším limitem v OVB je pouze vlastní představivost, ochota tvrdě pracovat, a především i nadále otevřeně diskutovat o našich plánech či nápadech. Mimo jiné i proto se na titulní stránce díváte na O2 Arenu, svatostánek českého hokeje, místo, kde jsme vyhráli Davis Cup i Fed Cup, na koncertní halu největších hvězd hudebního nebe nebo třeba jeviště pro nejlepší akrobaty. Stejně tak jsme se i my v O2 Areně sešli, abychom oslavili své úspěchy a pobavili se o přáních a námětech pro další podnikání ve finančním poradenství pod značkou OVB.
Detail článku

Vševěd, srovnávače, finanční plán (elektronická verze smluvní dokumentace)

Zpravodajství - OVB Journal - (04. 04. 2014)
Vševěd a jednotlivé srovnávače produktů jsou našimi spolupracovníky hojně využívané nástroje na podporu obchodu.
Detail článku

Richard Beneš: Za jeden z životních úspěchů považuji, když vás práce baví a posouvá dál

Zpravodajství - Kamila Nosková - (02. 04. 2014)
Dvanáct let zastával manažerské pozice v několika bankách a pojišťovnách. Měl nakročeno do vyšších pater jejich kariérního žebříčku, když přijal nabídku OVB, kde je od loňského července na centrále zodpovědný za marketing a produktový management. Jeho cílem je, aby poradci mohli pracovat s exkluzivními produkty a aby byli hrdí na to, že patří „k modrým“.
Detail článku

Základní informace
Finanční poradenství

kalendář

březen

13

FKT OVB Allfinanz

září

20

Manažerská „D“ konference

Aktuální témata