OVB Journal

Přehled > Články > ALLIANZ = komplexnost

ALLIANZ = komplexnost

Komplexnost nespočívá jen v širokém portfoliu produktů Allianz, ale zároveň v servisu a podpoře poskytovaných spolupracovníkům OVB. Proto jsme posílili tým, který se o vzájemnou spolupráci stará, takže v tuto chvíli máte v Allianz k dispozici dva manažery výhradně pro OVB, již známou Petru Svobodovou a nově, od 1. 1. 2012, ještě Lukáše Chládka.

Jak jsme již zmínili, komplexnost znamená i možnost nabídnout klientům zajištění všech oblastí jejich života s jistotou, že i v nečekaných situacích mají za zády silného partnera. I proto vám v Allianz nabízíme možnost proškolení nejen produktů životních, ale i neživotních, jako je Pojištění privátního majetku a odpovědnosti občanů a Allianz autopojištění.

A jaké jsou hlavní přednosti těchto zmiňovaných produktů?

Pojištění privátního majetku (nemovitost, domácnost) a odpovědnosti občanů

  • Bezkonkurenční pojistné krytí
  • Možnost převedení bonusu za bezeškodní průběh od předchozího pojistitele
  • Pojistné plnění převážně v nových cenách
  • Vedlejší stavby pojištěny automaticky bez navýšení pojistného
  • Vandalismus - není nutné šetření Policií ČR ani dopadení pachatele
  • Krytí škod na vybraných věcech umístěných ve společných prostorách domu (např. kočárek) či v prostoru uzamčeného automobilu (např. elektronika a optika) - unikátní na českém trhu
  • Nadstandardní asistenční služby - zdarma součástí pojištění (např. pomoc při zabouchnutí klíčů, servis domácích elektrospotřebičů a další)
  • Pojištění odpovědnosti vztahující se automaticky na všechny osoby žijící s pojištěným ve společné domácnosti

 

Allianz autopojištění

  • Povinné ručení s výhodami havarijního pojištění (např. živel, střet se zvířetem, poškození vozidla zvířetem a další)
  • Pojištění GAP - možnost pojistit nové vozidlo proti ztrátě hodnoty v prvních 3 letech od jeho zakoupení
  • Přímá likvidace - již se nemusíte obávat, až někdo způsobí škodu na vašem vozidle - Allianz vám po nahlášení události vyplatí pojistné plnění a klient se o více nestará!
  • Proč mít pojištěno pouze čelní sklo, když u Allianz můžete mít automaticky pojištěna skla všechna včetně panoramatické střechy.
  • SEZONA - plaťte jen za ty měsíce, kdy jezdíte
  • Došel vám benzin? Píchli jste kolo? Spletli jste si palivo při natankování? Zabouchli jste si klíče od vozidla? Nevadí - k tomu slouží Pojištění asistence PLUS.

Zároveň je třeba říci, že Allianz si váží svých věrných klientů a v rámci neživotních produktů funguje unikátní propojištěnost (sleva až 10 % za současné sjednání pojištění nemovitosti a domácnosti, až 10% sleva za životní pojištění, za penzijní připojištění, povinné ručení a havarijní pojištění) a rozsáhlá nabídka dalších slev (např. sleva za zabezpečení).

Co doplnit k pojmu komplexnost na závěr?

V Allianz si plně uvědomujeme i nutnost zajištění hladce fungujícího servisu pro vás, a proto i tento tým neustále rozšiřuje své řady. V současné době je připraven řešit vaše dotazy a požadavky tým devíti kolegyň, které jsou vám k dispozici v čase od 8 do 18 hodin. V nabídce servisních služeb je i tzv. call back - pokud si tuto možnost zvolíte během čekání na spojení s naším operátorem, kolegyně vám ve většině případů již do hodiny volají zpět.

Text: Petra Svobodová , Foto: archiv Allianz pojišťovna, a. s.

související témata