Přehled > Články > Mediální výstupy OVB

Mediální výstupy OVB

Rok 2016 byl z hlediska mediálního působení OVB Česká republika větší a intenzivnější než v předchozích letech. Hlavním poselstvím marketingových sdělení bylo zvýšení povědomí o značce OVB a budování pozitivního obrazu společnosti pomocí image inzerátů se silnými stránkami naší společnosti a článků na odborná finančně poradenská témata. Klíčovými sděleními bylo: „Na evropském trhu finančního poradenství působíme už 46 let“, „Již 23 let radíme na českém trhu s rodinnými financemi“ a „Věří nám přes milion klientů“.

Na podporu značky jsme dohodli partnerství s nejdůležitějšími online a tištěnými médii, abychom zajistili conejvětší zásah sdělení.

Image kampaň jste tak mohli zaznamenat například na serverech www.novinky.cz, spadajícího pod největší tuzemský portál www.seznam.cz, dále pak na www.idnes.cz, www.lidovky.cz, www.denik.cz, www.ihned.cz, www.atlas.cz, www.centrum.cz nebo www.aktualne.cz. Celkově se naše image bannery zobrazily více než 17 450 000krát.

V přímé návaznosti na odborné finančně poradenské články nebo komentáře, které jste si mohli přečíst na www.idnes.cz, www.novinky.cz a na www.ihned.cz, jsme natočili i videa, která ukazují způsob práce finančních poradců OVB i z pohledu klientů. Tato videa můžete nalézt na oficiálním YouTube kanálu OVB Česká republika.

Nezapomnělo se ani na „tradiční“ tištěná média, kde jste si mohli o OVB přečíst, například v Hospodářských novinách, regionálních mutacích Deníku nebo v deníku Právo. Celkový zásah této reklamní kampaně tak byl až 4 500 000 reálných uživatelů internetu a čtenářů různého tisku.

I v roce 2017 bude mediální podpora pokračovat v podobném duchu, tedy kombinací image kampaně a odborných článků na finančně poradenská témata v klíčových médiích.

Text: OVB

Štítky:

doporučit známému

Tagcloud

související témata