Kde pracujeme: Kanceláře Kunovice

|

V OVB Journalu opět představujeme našim kolegům a spolupracovníkům kromě úspěšných manažerů, také místa kde pracují. Letošní představovanou kanceláří je moravská kancelář oblastního vedoucího Marka Kapinuse v Kunovicích.

V těchto kancelářích působíme od 1. 1. 2021. Do té doby jsme působili v menších a výrazně skromnějších podmínkách v sousedním objektu. Před dvěma lety jsme sledovali, že se v protějším objektu rýsují hezké prostory určené k podnikání. Hned jsem šel na město, za jakých podmínek by bylo možné tyto prostory po dokončení rozsáhlé rekonstrukce využívat. Bohužel jsem rovnou dostal odpověď, že budova má být určená pouze pro vybrané obory a je předem plně obsazená. Osud tomu ale asi chtěl jinak. Přišel covid, několik firem poptávku po prostorech odvolalo, a jelikož máme kladné vztahy s městem, tak nás následně kontaktovali, že nějaká možnost tady je. Do mailu mi dorazily podmínky, včetně výše nájmu a výše záloh. Celkový měsíční náklad byl asi 4x vyšší než ve stávajících prostorech. V ten moment jsem si řekl, že poděkuji za nabídku a přenechám ji jiné firmě. Měl jsem týden na rozmyšlenou. Dali jsme si s týmem dohromady + a - daného rozhodnutí. A už asi tušíte, co vyhrálo.

Zpětně hodnotím, že to bylo nejlepší rozhodnutí, které jsme mohli udělat. Byl to ale velký a riskantní krok. Šli jsme do prostor, které pro nás byly v tu chvíli zbytečně velké, a tím pádem i nákladné. Ale zase s myšlenkou, že když to jednou obsadíme, neskutečně nás to posune. Popravdě si zpětně nedokáži představit, že bychom ten krok tehdy neudělali a dnes bychom byli v těch dvou „kůlničkách“ jako před rokem 2021. Nechybělo ale mnoho a bylo by vše jinak. Velký nábytek (stoly a skříně) byl již součástí vybavení a vše ostatní jsme si dovybavovali sami. Snažili jsme se všechno sladit v jednom designovém stylu. Konkrétně bílá a tmavě šedá barva a prvky zelené. Kanceláře dokreslují mechové obrazy.


Nepřehlédnutelným prvkem našich kanceláři je také při vstupu podsvícený pult s logem OVB a naší usměvavou asistentkou, který zároveň slouží jako recepce. V každodenním rytmu se zde momentálně potkáváme v 5–8 lidech a při různých akcích se nás tu schází cca 15. Odezvy na naše kanceláře, zejména od nováčků, jsou velmi, velmi kladné a moc si toho vážíme. Myslím si, že je to jeden z důležitých prvků pro nábor. Spolupracovník daleko raději nastoupí někam, kde se mu skutečně líbí. Snažíme se skloubit moderní pracovní prostředí s příjemnou atmosférou, ve které se nám bude dobře pracovat.


Dáváme si velmi záležet na designu. Je moderní, industriální a minimalistický. V letních měsících můžeme také pracovat ze dvou velkých teras, ze kterých je krásný výhled na město. Na unikátnosti našich kanceláří přidává i skutečnost, že se nacházíme v budově bývalé školy, kde několik našich klientů studovalo, a jsou nadšeni, že se sem můžou po letech vrátit i přesto, že je to tu k nepoznání. Pracovní prostředí chceme nechat převážně pracovním místem, ale příležitostně pořádáme třeba hraní stolních her nebo FIFA turnaj na Playstationu, takže si dokážeme z pracovního prostředí udělat i příjemné společenské prostředí. V kancelářích máme např. ještě automatický čistič bot nebo černou stěnu, na kterou sedá kreslit a psát křídou.